[Talk-dk] Interesse for import af 3, 8 millioner bygninger i OSM Danmark?

Jais Pedersen jais at pedersens.net
Tor Nov 20 08:11:56 UTC 2014

http://gst.dk/produkter-og-ydelser/rettigheder-og-vilkaar/vilkaar-for-brug-af-frie-data/
står der også:

"Det skal sikres, at brug af data er i overensstemmelse med dansk ret."

Det har jeg svært ved at se hvordan vi kan garantere.

Det ville være bedre hvis vi kunne få GST til officielt at acceptere
OpenStreetMap Contributor Terms
http://www.osmfoundation.org/wiki/License/Contributor_Terms

Så ville al tvivl være væk.

/Jais