[Talk-dk] Interesse for import af 3, 8 millioner bygninger i OSM Danmark?

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Tor Nov 20 08:43:00 UTC 2014

Hej Søren,

Måske du kan opremse fordele og ulemper?

Importen af adresse-punkter har jo kun været en betinget success, da
opdateringen af dem er gået i stå (så vidt jeg ved) og vedligeholdelse
er altid mere kedeligt end at skabe nyt.
Det ville være synd om bygningspolygoner ender på samme måde, hvis der
ikke er nogen til at stå for arbejdet.

Hilsen
Uffe Kousgaard