[Talk-dk] Afstemning og overvældende interessse for Danmark FOT bygningsimport

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Nov 20 10:10:03 UTC 2014

Hej Kurt

Mange tak for insider viden om FOT bygninger. Jeg vil gætte på at ca.
80 % af alle bygninger pt. stammer fra de kommuneimport der er sket
fra hhv kommunerne i Stevns, Faxe, Jammersbugt, Frederikssund etc - Så
det drejer sig vel om ca. 150.000 bygninger som OSM frivillige har
indtegnet selv.

vh
Søren