[Talk-dk] Dalmose - FOT bygningsdemo - Import projekt

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Nov 21 09:17:30 UTC 2014

Hej Jørgen

Det var godt set det med  trampolin  - Vedr. at fange fejl som du har
gjort her - vil vi bruge det unikke FOT-id tal som tag fx
gst:feat_id=1058942552 - Det gør det hele lettere for den offentlig
myndighed at vide hvor den er galt henne, når der evt. indrapporteres
fra OSM til kommunens tekniske GIS afdeling.

vh
Søren