[Talk-dk] Dalmose - FOT bygningsdemo - Ortofotoets forvanskninger

Kurt Forbech Toft kft at gst.dk
Ons Nov 26 15:15:58 UTC 2014

Jeg kan i sagens natur ikke sende et billede i 3D.
Men arbejdet foregår ved en almindelig PC, med to skærme.
Den ene skærm viser stereobilledet, den anden viser via et GIS, de streger men har registreret.
Stregerne vises også i stereobilledet, så brugeren kan se, at stregen ligger lige i tagrenden på huset.
Personen har så 3D briller på, for at kunne se billedet på skærmen i 3D.
Musen er en forvokset almindelig mus med et trillehjul på til at flytte musen i Z

Se evt her: http://www.tankonyvtar.hu/en/tartalom/tamop425/0027_DAI5/ch01s04.html

VH Kurt