[Talk-dk] Adresseknuder

Stephen Møller stephen at celleinfo.dk
Tir Okt 28 19:48:45 UTC 2014

Hej

Jeg har lavet et Javascript som sammenligner OSAK med OpenStreetMap, og her
er det tydeligt som Niels skriver at der findes rigtig mange
adresserpunkter i OSM som er blevet slettet i OSAK siden findvej importeret
dem.

Jeg vil følge Niels opfordring og lade være med at slette dem, men i stedet
sætte do_not_use foran dem hvor der ikke findes en form for fixme tag.

Med venlig hilsen
Stephen