[Talk-dk] Adresseknuder

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tir Okt 28 23:37:29 UTC 2014

On 10/28/2014 09:57 PM, Lars Gravengaard wrote:
> Hvad med huse som er fjernet og som ikke kommer igen ?
> Jeg syntes ikke at de skal være på kortet. Også selv om de er på
> http://danmarksadresser.dk/danmarks-adresser
>
> Eks. http://www.openstreetmap.org/node/1305514822

Også fx
http://www.openstreetmap.org/node/2025099860
(nedrevet ejendom)

En ruin kan vel godt have en adresse, men hvis der slet ikke er noget
tilbage, synes jeg også at adressen skal slettes.

Men så skal vi have en måde at sørge for at adresseknuderne ikke bliver
importeret fra OSAK igen. Om ikke andet kan vi jo lave en liste med
OSAK-identifiers, for de adresser, vi sletter.