[Talk-dk] Teknisk workshop?

Mikkel Kirkgaard Nielsen m.kirkgaard at gmail.com
Fre Okt 31 23:10:38 UTC 2014

On 29. okt. 2014 18.26.32 CET, "Jørgen Elgaard Larsen" <jel at elgaard.net> wrote:
>Hvad med, om vi organiserer en workshop, hvor vi mødes med det ene
>formål at få de forskellige services op at køre igen?

Jeg har ikke helt været så aktiv i OSM på det sidste, og føler mig
lidt bagude, især med alt det der er sket med åbne data. Men det lyder
bestemt ikke godt at værktøjerne på rasher og ter ikke kører længere,
det vil jeg meget gerne være med til at afhjælpe. Om det lige skal
være en workshop ved jeg ikke, befinder mig normalt ret langt væk fra
den slags arrangementer (er Vestjyde), men vil da i hvert fald gerne
være med via det der kommunikationsnetværksagtige noget.

Jeg er udvikler med rimelig bred erfaring. Mest C (og C++ når det ikke
kan være anderledes), men har som mangeårig daglig GNU/Linux bruger
selvfølgelig også gjort mit indenfor alt det andet man nu kan få
fingrene i på sådan en herligt åben platform.

Men ja, altså +1 herfra.

Nogle der har overblik over kodestatus?
Kan se iosfixes er på https://github.com/OleLaursen/oisfixes. Mens
Peter Brodersen ikke skriver noget om kode på ter.dk/osm.ter.dk, og
rasher.dk linker bare til osm.rasher.dk som er nede.

Ved vi om der er velvilje fra de to til at giver bolden videre/åbne koden?

Mikkel