[Talk-dk] Vejklassen Tertiary

Allan Gyldendal Frederiksen agf at syddjurs.dk
Tir Apr 7 13:19:33 UTC 2015

Jeg vil meget gerne sætte noget op på en wikiside, men får måske nok brug for lidt vejledning i hvor? Skal det f.eks. skrives ind som en dansk linkside man finder fra denne:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Tag:highway%3Dtertiary

Og bør det måske deles i to sider én om tertiary klassen, og en anden om projektet.

Og du har desværre ret i, at der ikke er nogen signaturforklaring på vores GST kort, som jo er noget forskellige alt efter zoomforhold.

Venlig hilsen

Allan Gyldendal Frederiksen
GIS-koordinator
Syddjurs Kommune, Digitalisering