[Talk-dk] Vejklassen Tertiary

Allan Gyldendal Frederiksen agf at syddjurs.dk
Ons Apr 8 09:38:49 UTC 2015

Med hensyn til området nord for Rold Skov, tror jeg du skal zoom et niveau tættere på for at se det jeg mener kunne være forlæg for tertiary klassen.  I det zoom niveau er der forbindelsesveje mellem de nævnte byer i området.

Så jeg vil mene at f.eks. den direkte vej mellem Støvring og Blenstrup over Fræer og Askildrup bør skifte status til tertiary Helt ud til rute 507. Og det bør nok være begge tilslutningsveje fra Blenstrup til 507 der medtages, med mindre lokalt kendskab siger noget andet. Hvis kun den ene medtages, vil du i rute sammenhæng risikere, at blive sendt på en omvej alt efter hvilken vej du kommer fra på 507.

Allan Gyldendal Frederiksen