[Talk-dk] Vejklassen Tertiary

Allan Gyldendal Frederiksen agf at syddjurs.dk
Fre Apr 10 09:31:24 UTC 2015

Interessant nok kan man på det zoomniveau ikke se forskel på vejen mellem Skørping og Terndrup og de andre veje der dukker op, selvom det kun er den første der er med på zoomniveauet en tak over (den er også af bedre kvalitet).

Ja, der er ikke nødvendigvis sammenhæng mellem de forskellige trafikkort, så der må ligge en eller anden form for prioritering/vejklasse bagved, som ikke udstilles.

I øvrigt super, at du også vil bidrage til vejklassificeringen. Jeg har kun været forbi i Østjylland.

Venlig hilsen

Allan Gyldendal Frederiksen