[Talk-dk] Nytegning af byområder?

Asger Frank asgerf at gmail.com
Fre Apr 10 14:07:47 UTC 2015

Nåh ja. Ja, det synes jeg også er rart.

Et problem med Replace Geometry værktøjet var forresten, at da jeg brugte det til at ændre
et museumspunkt til en bygning, også for at huske bidragydere, så gemtes
den historik i et af den nye bygnings punkter, sådan virker det åbenbart. Men det punkt må
være mordeligt svært for andre at få øje på igen senere, eller hvis jeg selv har glemt det igen.

En sjælden gang har jeg også brugt præfix, fx removed:highway=path, for at få
et objekt til at forblive i datalaget til orientering men uden at renderes, men det er vist ikke lige
relevant her. Ellers smart, selvom slagmarken hurtigt ville blive fuld af gamle spøgelser,
hvis ikke det reserveres til særlige situationer.

Asger