[Talk-dk] GeoDanmark ortofoto 2015 er nu tilgængelig som WMS.

Kristian Krægpøth k.kragpoth at gmail.com
Man Dec 21 12:34:06 UTC 2015

Jeg har brugt de nye luftfotos her på Fyn.
I den version, som ligger i Potlatch er der en fejl.
Det drejer sig om et område på ca 2 gange 2 km nord for Brudager og øst for
Lakkendrup (ca 5 km nordøst for Svendborg). I det område er det et helt
forkert billede.
Er der nogen, der eventuelt kan gøre noget ved det, så det bliver det
rigtige billede?

Venlig hilsen
Kristian Krægpøth