[Talk-dk] Invisible dome

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Lør Feb 28 22:10:38 UTC 2015

On 28/02/2015 20:54, Morten Juhl-Johansen Zölde-Fejér wrote:
> Kære OSM-entusiaster -
>
> Jeg skulle lige se nogle ting omkring det Kongelige Bibliotek.
> Jeg tænkte, at når jeg nu ikke kunne se Dome of Visions, så ville jeg
> lige tilføje bygningen. Men da jeg gik ind for at redigere, så det ud
> til, at den allerede er tilføjet og angivet som bygning - men den
> figurerer ikke på standardvisningen:
> http://osm.org/go/0NWuWXNIb
>
> Nogle tanker om, hvorfor dette kan være tilfældet?

Skulle lige til at fixe problemet men kunne se at en anden bruger var
kommet mig i forkøbet. Problemet var, at Søren Kierkegaards Plads
dækkede bygningen (pedestrian area tegnes ovenpå andre område-objekter
såsom bygninger). Den korrekte løsning er en multipolygon, hvor Domen og
parkeringspladsen er "inner" medlemmer.

Et lille spørgsmål vedrørende parkeringspladsen på pladsen. Er det
korrekt at der udelukkende er parkeringspladser for handicappede?

Ole / opani