[Talk-dk] Licens igen

Julian Hollingbery julian at northtech.dk
Ons Jan 7 12:52:35 UTC 2015

Jeg er enig med Michel i hans vurdering af "non-profit vs. minister". Mit oprindelige indlæg var mest en reaktion på forventningen om at der kunne skabes klarere linier end der er i dag - det tror jeg ikke der kan. Til gengæld tror jeg at vi, med den pragmatiske hat på, sagtens kan bruge de frikøbte data, hvis vi, som Michel siger, tager højde for at der måske opstår den situation at man bliver bedt om at fjerne data igen. Helt i tråd med de navnkundige "Cease and Desist"-breve som florerer indenfor håndhævelse af immaterielle rettigheder.

Mvh
/julian

Message: 2