[Talk-dk] Flyttede adressenoder medfører problemer

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Jan 22 18:16:57 UTC 2015

Overpass turbo til at finde adresseknuder på veje.

http://overpass-turbo.eu/s/7cD

Den finder også adresser på bygninger.

Det forklarer, hvad der gik galt her:
http://www.openstreetmap.org/changeset/28195467

Jeg fik så flyttet adresseknuden med tilbage, fordi jeg ikke opdagede
den, men det er meget bedre end det virvar, der var før.

Så det er nok meget godt at checke om der ser fornuftigt ud, inden vi
bare frigør adresseknuder.