[Talk-dk] Rundkørsler skal ikke have vejnavn?

Jeff Huntington jeff.huntington at tdcadsl.dk
Tir Jul 7 13:53:18 UTC 2015

Jeg rejste spørgsmålet her i listen for flere år siden, men der kom ikke rigtigt noget ud af diskussionen. En interessant forklaring jeg fik var at man tilføjede navn for at undgå en fejlmelding i JOSM! Dvs. 'mapping for the editor', som må være lige så forkert som 'mapping for the renderer'!

Jeg mener at Wiki'en er ok, og at det er en fejl at tilføje navn og ref, men som altid skal man tage forbehold for lokale afvigelser.

Jeff