[Talk-dk] Kan man ændre en commit-besked?

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tir Jul 21 13:13:55 UTC 2015

Jeg har mange gange stået i lignende situationer, hvor jeg har ønsket at
ændre den besked og kender desværre ikke til nogen måde at gøre det
på. En hurtig forespørgsel på den internationale IRC kanal
irc://irc.oftc.net/osm[1]
ændrede ikke på det.

Jeg tror det bedste du kan gøre er kommentere dit eget changeset
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Changeset#Changeset_Discussions[2]
og der forklare hvad du egentlig gjorde.

--------
[1] irc://irc.oftc.net/osm
[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Changeset#Changeset_Discussions