[Talk-dk] Uheldig rutning

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Jun 7 19:26:13 UTC 2015

Jeg ville lige til at tilføje "turn lanes"[1] (hvad hedder de på dansk?) til de
pågældende baner i håb om at det ville kunne hjælpe routerne, men
opdagede at Spectrokid var kommet mig i forkøbet[2] :-)

--------
[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Turn_lane
[2] https://www.openstreetmap.org/changeset/31797505