[Talk-dk] Uheldig rutning

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Man Jun 8 07:34:24 UTC 2015

Jeg har oplevet det mange gange, f. eksempel vil OSMAND have at jeg på
A6-en ikke tager frakørslen, men kører videre, laver en U-turn, og så tager
frakørslet i den anden retning.
Det må være algoritmen som er sub-optimal når der er meget små forskeller
mellem de forskellige ruter.  Jeg er bange for at turn-restrictions er den
eneste løsning.

Michel (Spectrokid)