[Talk-dk] Haldager Mark Vej?

Sonny B. Andersen sba at bukhmark.dk
Lør Mar 7 10:31:16 UTC 2015

Jeg er nu mest tilbøjelig til at give Jakob ret, men det kan også være udtryk for tidens dansk, hvor overflødige mellemrum sniger sig ind alle vegne. Jeg har for nylig set et trist eksempel i Egernsund, hvor kommunen har opsat et officielt vejskilt med denne tekst: "Dampskibs Pladsen" - Jeg har overvejet at tilbyde kommunen lidt hjælp til korrekturlæsning.

/sba-dk