[Talk-dk] Roskildevej nord for Ølstykke

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Fre Mar 20 10:43:35 UTC 2015

On 19-03-2015 08:45, Uffe Kousgaard wrote:
> Hej,
>
> Jeg kører et landsdækkende check i form af en afstandstabel mellem 226
> punkter og der ville jeg med stor sandsynlighed have opdaget forskellen
> ift. sidste kørsel. Hvis noget er ændret meget, så kigger jeg efter et
> mønster og en logisk forklaring.
>
> Men kun én gang i kvartalet og næste gang er efter 1. april.

Kunne du ikke lave et cron-job og sende resultatet til listen her, hvis
der er problemer.

Det er en rigtig god måde at checke på, for det er jo ret skidt, hvis
fejl betyder at brugere bliver ledt en for lang vej af deres GPS.

Den her var jo meget nem at se. Men jeg har fundet et par graverende
fejl ved at køre i bil og blive ledt en underlig vej af min GPS, som var
ret svære at finde. En af dem var noget med en straight-on
turnrestriction i et kryds på Frederiksundsvej, der ikke skulle have
været der.