[Talk-dk] Øer

Anders Lund anders at alweb.dk
Søn Mar 22 10:57:47 UTC 2015

Søndag den 22. marts 2015 11:50:58 skrev Michael Andersen:

> Blandt andre jeg har redigeret kystlinien mange steder og har indtryk af at
> der ikke kan være ret mange steder tilbage hvor de ikke er redigerede, men
> det er aldrig nogen skade til at gå dem efter igen.
>
> Hvis du vil finpudse kystlinier (eller andre større linier/polygoner) i
> større stil vil jeg kraftigt anbefale at bruge JOSM's ¨Improve Way
> Accuracy" funktion
> http://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Action/ImproveWayAccuracy, som gør
> arbejdet både væsentlig nemmere og sikrere.

Jeg regner ikke med at lave om på kystlinjerne lige i denne omgang, men tak
for tippet.

Hjortø og Hjelmshoved har nu place=island og name=<navn> tags på deres
kystlinjer, ind til videre (22/3 11:57) er det ikke slået igennem på de lavere
zoomlevels, hvor de ellers har mest relevans. Men det kommer vel...

Vh,
Anders