[Talk-dk] Strømningsretningen stemmer ikke!

Allan Gyldendal Frederiksen agf at syddjurs.dk
Tir Maj 5 10:33:30 UTC 2015

Det er så ikke en angivelse man skal regne for sandheden http://opentopomap.org/#map=14/56.36822/10.43452 , her kan der ses et vandløb, hvor vandet strømmer i begge retninger.  Det kunne se ud til, at det er GeoDanmark datasættet der bruges, for det er samme fejl som findes i det.

Venlig hilsen

Allan Gyldendal Frederiksen
GIS-koordinator
Syddjurs Kommune, Digitalisering