[Talk-dk] Export from addressnode

Ole Laursen ole.laursen at gmail.com
Tor Maj 7 16:50:02 UTC 2015

Hm, tja, nu kiggede jeg lige på det.

Det er mit indtryk at adresser generelt er lidt underudviklet i OSM,
måske fordi de ikke har så mange af dem i moderlandet.

Umiddelbart tænker jeg som dig at det er noget rod, fordi der så
pludselig er to ens adresser hvor man vel normalt vil forvente at en
adresse er unik?

Men nu er jeg ikke helt skarp på hvad en adresse egentlig er. Måske
var det noget man med fordel kunne tage op på den internationale
postliste og høre hvad andre har gjort sig af tanker?

Sidebemærkning: hvis det er adresserobotten der skaber problemet her,
altså forstået på den måde at den "blot" er for dum til at gøre det
rigtige, og vi derfor adskiller tingene unødigt, så synes jeg helt
klart vi skal fikse robotten.

Ole