[Talk-dk] Export from addressnode

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Maj 7 23:39:14 UTC 2015

On 07-05-2015 16:41, Jens Hyllegaard wrote:
> Det var ikke mange holdninger der var :)

Jeg synes, at det er noget rod at have duplikerede adresseknuder, som
opdateres efter to helt forskellige systemer.

Og det er forvirrende, at der kommer flere resultater, når man søger på
en adresse.

Men jeg kan godt se, at det kan være praktisk, at have en mapning fra
adresser til POI's.
Måske skulle vi bare have nogle bedre søgesystemer, der kunne vise POI
tæt på den søgte adresse.

> Jeg lader dem ligge indtil andet måtte blive aftalt.

Jeg synes i alt falk vi skal have det afklaret. Jeg har slettet en del
dubletter, men holdt op, da jeg så at de dukkede op igen.