[Talk-dk] Export from addressnode

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Lør Maj 9 07:50:25 UTC 2015

Hvis det er muligt at lægge den på bygningen (dvs hvis bygningen ikke bruges
til andet), kan jeg personligt godt lide det. Der er for eksempel mange
fritliggende supermarkeder (Netto, Fakta, Aldi mm) hvor det er nemt at gøre og
hvor jeg vil mene det med nogen fordel kan gøres.

Jeg synes også at have set på den internationale IRC kanal at der i hvert fald
i visse kredse er en vis præference for at lægge tags på bygninger hvor det
giver mening.

Mvh Hjart