[Talk-dk] Export from addressnode

Henrik Puukka-Sørensen henrik at puukka-sorensen.dk
Søn Maj 10 08:02:43 UTC 2015

Hej
Jeg finder det mere naturligt at knytte f.eks. en bank til en ny selvstændig adresse i stedet for at knytte den til en bygning.
Vi har jo også ikoner for banker, så de er lette at se på kortet.

Jeg lægger som regel de mest basale adresseoplysninger på: vej, nummer, postnummer og by.

Venlig hilsen
Henrik Puukka-Sørensen