[Talk-dk] folkeregisteret i OSM?

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Tor Maj 21 05:03:31 UTC 2015

Hej,

Jeg er enig, det bliver fuldstændig umuligt at vedligeholde den slags
information. Et tilsvarende fænomen jeg har observeret er sommerhusudlejere,
som markerer sommerhuse de pt. har til  udlejning. Se fx:

Navnene som de tilføjer er sikkert ren fantasi, og efter nogle år og denne
information evt. er blevet ugyldig så har de ikke den store incitament til at
få den slettet igen. Endnu mindre end hvis det var personlige adresseknuder...

/Michael