[Talk-dk] Restauranter

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Man Nov 2 22:18:05 UTC 2015

Lars Gravengaard:
> Hej Niels

> hurtigt den rigtige vej.
>
> Disse er kantiner for medarbejdere
>
> 30352913
> 30299527
> 30707554
> 30300161
> Dette er et kommunalt "bo sted"
> 515182

Der er en hel del madsteder, som ikke er egentlige kantiner,
restauranter og fast-foodsteder.

En del tagger jeg som social-facility (plejehjem, væresteder osv)

Kantiner for medarbejdere kan man enten sætte et access tag på, så det
er klart at der ikke er offentlig adgang. Eller man kan kan bare tagge
virksomheden som works/school/office el.lign. For typisk er det vel
virksomheder, som kan have flere kantiner, kaffeordninger osv for
medarbejderne.

> Kun åben få dage om året.
> 30321227

Bundsbæk Møllegård.

Det er nok et "events_venue"

Der er nogle rigtige restauranter, der kun har åbent nogle få weekender
om sommeren. Ḿen det er jo det, man har "opening_hours" til at angive.