[Talk-dk] Restauranter

Lars Gravengaard larsbg at gmail.com
Tir Nov 3 05:38:31 UTC 2015

> Lars Gravengaard:

> Der er en hel del madsteder, som ikke er egentlige kantiner,
> restauranter og fast-foodsteder.
>

> En del tagger jeg som social-facility (plejehjem, væresteder osv)
>
> Kantiner for medarbejdere kan man enten sætte et access tag på, så det
> er klart at der ikke er offentlig adgang. Eller man kan kan bare tagge
> virksomheden som works/school/office el.lign. For typisk er det vel
> virksomheder, som kan have flere kantiner, kaffeordninger osv for
> medarbejderne.

Min mening er at det i bedste fald er spild af database plads. Og i værste
tilfælde ubrugelig steder for brugere som søger efter et sted at spise !

> Bundsbæk Møllegård.
>
> Det er nok et "events_venue"
>
> Der er nogle rigtige restauranter, der kun har åbent nogle få weekender
> om sommeren. Ḿen det er jo det, man har "opening_hours" til at angive.

Ok jeg skulle have søgt først på findsmily jeg troede at det var Bundsbæk
mølle.

Bundsbæk Møllegård har så vidt jeg ved ikke et sted hvor man kan
spise....... måske noget internt for kursister ?

 --
Lars