[Talk-dk] passing lanes på tosporet vej?

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tir Okt 13 19:06:34 UTC 2015

Er der ikke snarere tale om "små " rastepladser? Jeg kender adskillige
vige/rastepladser med tilhørende infotavler, der fra luften ser akkurat lige
sådan ud.

Jeg har iøvrigt (efter at leget med adskillige måder at gøre det på) i det
meste af min karriere mappet rastepladser som denne:
www.openstreetmap.org/way/225441477. Bemærk at jeg har tagget en enkelt node
highway=rest_area (Det er en rasteplads og ikke en decideret p-plads!) og at
jeg endnu ikke har dokumenteret brugen af service=rest_area.

De steder du har forsøgt dig med ville jeg umiddelbart bare placere en sådan
highway=area og så lade det være med det. Kan ikke umiddelbart komme på noget
bedre.

Mvh Hjart