[Talk-dk] Fwd: Opdatering af Nationale Cykelruter

Andreas Hammershøj h.h.karto at gmail.com
Tir Okt 13 19:27:22 UTC 2015

Jeg redigerer herfra:
https://www.openstreetmap.org/user/Hammershoej/

Jeg har som udgangspunkt ikke tænkt mig at køre en log, men er ikke
argument-imun hvis du har nogle gode grunde til at bruge tid på det?
Redigeringerne er i sagens natur åbne.

Ift. afgørelse i tvivlstilfælde kan jeg dels spørge den sidste der har
rørt relationen på det givne sted, dels kan jeg bede vejdirektoratet om
at afklare tvivl med den aktuelle kommune. SOm udgangspunkt forventer
jeg ikke de store afvigelser på det eksisterende rutenet. Jeg har
desuden spurgt ind til de udleverede ruteændringer og fået bekræftet at
jeg kun har fået dem som er skiltet og godkendt.

vh
/A