[Talk-dk] Match mellem adresser og vejnavne

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tor Okt 15 08:22:34 UTC 2015

Jeg er ikke superstærk til i forhold til at læse det her, men så vidt jeg kan
se tester det kun for hvorvidt en adresse er mere end 150 m fra nærmeste vej.
Det siger ikke noget om hvorvidt vejens navn passer med adressen.

Jeg har nu heller ikke haft for vane at tagge selv længere adgangsveje med
andet end highway=service;service=driveway, så hvor jeg har lavet disse ville
det ikke give den store mening :-/

Rasher havde engang en side, der indeholdt en række tests, men den har været
nedlagt i lang tid nu. Heldigvis ser det ud til at Overpass familien er super
til at erstatte nogle af dem og der er internationale værktøjer der erstatter
de fleste andre.