[Talk-dk] Fejlagtige adresse noder

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Okt 16 21:06:58 UTC 2015

Guldalderen 1 findes skam se Danmarksadresser
http://danmarksadresser.dk/danmarks-adresser/0/42?x=9.656060597658&y=54.9889625159526&zoom=10

Den adresse er oprettet 5/5 2015 - Det ser ud til at der skal bygges
en vej der. Kommuner opretter ofte i lang tid før der er bygget på
område, pga at håndværkere skal kunne finde der ud eller hvis der sker
en arbejdsulykke, så er der et adressepunkt ambulancefolk kan navigere
efter.

Transformatorer, vindmøller, en dæmning, fodboldbane osv kan også godt
få adressepunkter, hvis det hjælper kommunens administration eller
politi/Falck osv.

Så derfor er det dårlig ide at slette adressepunkter

/Søren