[Talk-dk] Fejlagtige adresse noder

Asger Frank asgerf at gmail.com
Lør Okt 17 23:47:10 UTC 2015

For at se hvilke tanker kommunen har gjort sig, kan man forsøge lede efter
lokalplaner, fx på hjemmesiden.

I dette tilfælde bliver det Lokalplan nr. 38 Boligområde i Blans:
http://sonderborg.viewer.dkplan.niras.dk/dkplan/dkplan.aspx?cmsid=3352 <http://sonderborg.viewer.dkplan.niras.dk/dkplan/dkplan.aspx?cmsid=3352>
Den ses kategoriseret som under udarbejdelse og dateret 2006.
Selvom den nye vej er vist uden navn, kan lokalplanen også fremsøges
via nævnte “Guldalderen 1”.

Hvor tæt planerne er på fysisk realisering er jeg desværre endnu ikke kendt nok
med lokalplanprincipper til at udlede, eller om det kan findes på anden måde.

mvh
Asger Frank