[Talk-dk] Hvornår kommer GST forårsortofoto 2015?

Asger Frank asgerf at gmail.com
Søn Okt 25 14:15:37 UTC 2015

Er der nogen af jer der har en fornemmelse af, hvornår GST forårsortofoto 2015 kommer,
så vi kan bruge dem?

Der sker ikke længere så meget på statussiden
http://gst.dk/hent-data/til-lands/fly-og-ortofoto/foraarsflyvning-2015/ <http://gst.dk/hent-data/til-lands/fly-og-ortofoto/foraarsflyvning-2015/>
hvor jeg ellers har fulgt med og også smugkigget på foreløbige ortofotos.
Men dem må vi jo ikke bruge, så vidt jeg forstår det.
Anvendelsemulighederne nu også begrænsede, indtil de endelige geometrisk rigtige udkommer.

Det er ikke fordi jeg forlanger at pakke julegaver ud før tiden, men der er nogle stående “jobs”,
hvor det føles omsonst at udforske med gps og målebånd, hvis der alligevel kommer luftfotos om lidt.
Man kan også bare være almindeligt nysgerrig, derfor ville jeg lige ryste pakken og lytte efter.

Mvh.
Asger Frank