[Talk-dk] Duplikerede adressenoder

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Okt 25 15:52:50 UTC 2015

Jeg har leget lidt med søgning i overpass turbo og er kommet frem til
http://overpass-turbo.eu/s/cft , som i modsætning til Stephens version direkte
finder duplikerede adressenoder i det kortudsnit man ser på.

Det viser sig at "osak:municipality_no" for hvert par duplikerede noder er
formateret en anelse forskelligt. Den ene har et foranstillet 0, mens den
anden ikke har. Så er det lige hvilken version vi skal slette? Når vi har
fundet ud af det, kan vi udvide søgningen til kun at levere dem vi vil have
slettet.

Mvh Hjart