[Talk-dk] Trafikalarm

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tor Apr 7 10:29:14 UTC 2016

Hej

Jeg har via http://osm.expandable.dk fulgt med i hvordan
http://www.openstreetmap.org/user/TrafikAlarm har opdateret fartgrænser mange
steder i DK. Jeg har noteret mig hvordan vedkommende aldrig splitter veje op,
men blot opdaterer maxspeed for hele eksisterende stykker (OSM)-veje uanset
eventuel sandsynlighed for at det kun gælder en del af den. Således har jeg
adskillige gange bemærket hvordan han endda har lavet sine egne rettelser om
på en måde der stærkt antyder at det er sket på baggrund af rapporter
foretaget fra forskellige steder på (OSM)-vejstykket (Se for eksempel
http://www.openstreetmap.org/way/33844365/history)

Dette forekommer mig jo selvfølgeligt noget ineffektivt. Jeg har kommenteret
flere af hans ændringssæt, men hidtil uden nogen respons.
Er der nogen der ved hvordan man får fat på vedkommende og får ham gjort
opmærksom på det her?

Mvh Hjart