[Talk-dk] Trafikalarm

Asger Frank asgerf at gmail.com
Fre Apr 8 07:05:55 UTC 2016

Det er nu også for galt, at vi skal gætte os til hvor data i et ændringssæt kommer fra.
Men sådan går det, når det er så almindeligt, at der ikke angives (brugbar) source til sine data.

Her er der fx et imagery_used, der ofte opfattes som sourceangivelse,
men det dækker ikke de mange typer data, der ikke kan læses ud af et billedlag.
Tilmed er tagget jo af nogle editorer bare automatisk indsat.

Kunne ikke modstå at indskyde en agitation her for kildeangivelser.
Mvh. Asger Frank