[Talk-dk] Mapping events

Mikkel Kirkgaard Nielsen m.kirkgaard at gmail.com
Tor Apr 28 10:25:59 UTC 2016

Hej Hjart.

22. april 2016 kl. 22.55 skrev Michael Andersen <hjart at milvus.dk>:
> Jeg bor bare i Sønderjylland hvor der sikkert ikke ville være den store ide i
> det.

Som du sikkert ved er jeg også mapper i den "rådne banan" ;). Jeg har
længe haft en OSM workshop/meetup med dig involveret i mine tanker.
Har bare ikke fået det ud over rampen endnu.

Jeg har tilmed et forum med (i hvert fald teknisk interesserede)
mennesker og faciliteterne til at mødes i, da jeg er involveret i
vores lokale maker/hacker-space kaldet GeekLabs
(http://www.geeklabs.dk). Jeg vil tro at vi vil kunne samle et par
hoveder fra labbet, og forhåbentlig nogle ude fra communitiet også.

Kunne du være interesseret i at være med til sådan noget?

Mikkel