[Talk-dk] Off topic - Download af Naturstyrelsens data fra Udinaturen

Lars Gravengaard larsbg at gmail.com
Søn Feb 7 19:04:42 UTC 2016

Hej

Eller den helt tåblig regel ....
"Det skal fremgå, at data er stillet til rådighed af Naturstyrelsen.
Desuden skal navn og link til bidragyderorganisation fremgå - den person
eller organisation, der er afsender af data (se disse i højre side af
beskrivelserne)."

How det er da vist den samme regel som OpenStreetMap har :-( Jeg kan altså
ikke forstå at dataerne ikke er fri for alle :-(

Lars