[Talk-dk] Motortrafikvej burde være motorroad=yes?

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tir Feb 16 17:15:12 UTC 2016

det er en primær rute) + bicyle=no + foot=no.

Når jeg kigger på den, så er den allerede tagget (korrekt) som
highway=primary. Vi har derimod det modsatte problem. Den del af vejen som
er på Langeland er, efter min bedste hukommelse, netop motortrafikvej men
er pt. tagget som hovedvej.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe