[Talk-dk] Motortrafikvej burde være motorroad=yes?

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Ons Feb 17 19:07:45 UTC 2016

Hej Adrian,

Jeg har skrevet til MicDK og spurgt om intensionen af ændringen af vejtypen
i Svendborg [1]. Det var åbenbart en fejl og han har derfor selv rettet
tilbage. Han har i samme omgang ændret forholdene omkring manglende tagging
af motortrafikvej på Langeland. Så skulle det ikke længere være et problem.

[1] http://www.openstreetmap.org/changeset/36856979

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe