[Talk-dk] Navmii

Flemming Bruun flemmingaa at gmail.com
Tir Feb 23 04:19:11 UTC 2016

Der kom tre her for nylig.
http://www.openstreetmap.org/note/515486
http://www.openstreetmap.org/note/517491
http://www.openstreetmap.org/note/515192

Det ser ud til at der er en dansk bruger i den ene ende til at kommentere.
Enkelte gange er det relevant nok at der kommer automatisk indberetning,
men her kan man ikke se hvem der melder ind.
Så jeg ser blot et begyndende scenarie med flere og flere åbne
bemærkninger, som blot er støj.

For mig bør bemærkninger være relevante problemer, som man kan tage hånd
om og løse ved enten at nusse med kortet, eller tage ud i virkeligheden
og se hvad der er på stedet.
Jeg har da også ind imellem kontaktet osm-brugere, der benytter
kommentarer til private beskeder, og henvist dem til at bruge "Del"