[Talk-dk] Tilføje restaurant på forkert lokation (FVST)?

Tobias Stenby Brixen tbrixen at gmail.com
Man Jan 11 07:57:08 UTC 2016

Hej

Jeg er ved at mappe restauranter fra FVST og har fundet et par stykker som har en helt forkert lokation.
Som jeg forstår teksten i wiki’en (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Restauranter_og_Smiley_kontrolresultater <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Restauranter_og_Smiley_kontrolresultater>) skal jeg tilføje restauranten fuldt ud (med navn, løbenummer og en fvst:fixme=wrong location, mm).

Ville det ikke være bedre, bare at tilføje en knude, med 2 tags: fvst:navnelbnr og fvst:fixme? På den måde vil en bruger ikke se en restaurant på en forkert lokation, og når lokationen engang bliver fixet, kan vi se det vha. http://digitalfrihed.dk/restaurants/uni.html <http://digitalfrihed.dk/restaurants/uni.html>, hvorefter vi kan lave det om til en rigtig restaurant.

—
Tobias Stenby Brixen