[Talk-dk] Feriehuse på OSM

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Søn Jan 24 16:57:25 UTC 2016

Hej,

De findes mange steder i danmark - og jeg er heller ikke glad for dem!  Jeg
har lagt mærke til, at de ofte har et 'name=xxx' tag og jeg tror ikke disse
navne findes andre steder end i deres katalog, hvilket vil sige de ikke er OK
(jeg har dog ikke nogen statistik for om alle navnene er opdigtede). Jeg tror
også disse data nemt kan blive outdated, fx når et givet sommerhus ikke
længere bliver udlejet af det givne firma...

/MichaelVL