[Talk-dk] Cykelsti-netværk

Peter Leth peterleth10 at gmail.com
Søn Jan 24 19:26:15 UTC 2016

Hej

Jeg tillader mig lige at bidrage til debatten.
For det første er området omkring den sydlige del af Holstebro Kommune mit
hjemmeområde, og jeg mener at vi har rimelig styr på det meste.Jeg skal
gerne gå det efter den kommende tid. Der har vi i hvert fald en god flok
turister og en tilsvarende godt netværk af cykelstier.
Det andet jeg gerne vil sige at jeg håber at man benytter dette forum til
at efterspørge mapping-opgaver - jeg hjælper gerne.

Jeg håber at vi ét skridt ad gangen får positioneret OSM som det mest
valide værktøj / indhold til at finde vej mm.
Hvis en højere grad af organisering af vores fællesskab her i øvrigt kan
være med til at give OSM en profil ud af til , også overfor Cykelforbundet
m.fl. så synes jeg også det kunne være en spændende snak at have med jer
her på listen. Selv sidder jeg i Creative Commons og selv om vi ikke laver
noget og ikke har penge til noget (ligesom Wikipedia DK måske ville sige)
så giver det bare en kant ud af til, at vi har en "forening".

Jeg er ny på listen og ved ikke om man lægger ud med et nyt emne i
besvarelser - så bør (evt) over med mig.

Hilsen
Peter Leth

Den 23. januar 2016 kl. 18.41 skrev Andreas Hammershøj <h.h.karto at gmail.com>
: