[Talk-dk] Vandreruten Havneruten

Sonny B. Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Maj 24 15:04:54 UTC 2016

Jeg har nu langt ”gangruten” (pudsigt udtryk, aldrig hørt før!) ind på kortet under relation 6250557.
Jeg har fulgt cykelruten, som jeg i øvrigt har gjort færdig nordøst for Knippelsbro, men ikke slavisk, fx ville jeg så vidt muligt gå langs med kajen i stedet for Islands Brygge.
Det undrer mig i øvrigt, at cykelruten ikke bruger Cykelslangen i Sydhavnen. Der mangler fortove og cykelstier på Langebro og Knippelsbro.
Med forbehold for fejl og mangler, idet dette er rent skrivebordsarbejde (selv om jeg har boet i København i 10 år).

/sba-dk