[Talk-dk] Geodanmark ortofoto 2016

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Nov 10 09:52:47 UTC 2016

Super god information

Vær lige opmærksom på at luftfoto cache kan godt vise to lag i fx iD
editor (mix af to lag) - hvis man er zoomet lidt ud. Se mit  vedhæftet
billede fra Ballerup. - Så zoom godt ind og du ser det seneste hvis du
bruger iD

Men ellers god kortlægning i områder du ved er blevet lavet mellem
luftfoto 2015 og 2016 luftfoto.

Igen skal vi rette en tak til Septima via  Gregers Petersens
setup/løsning med  at have en proxy-server kørende så iD og JOSM kan
bruge Kortforsyningens seneste luftfoto

Mvh.
Søren Johannessen